Bel ons

Neem contact met ons op via

+32 2 333 5050

Ma - vr 8.30 u - 17.30 u

eSignature voor partners

Om concurrentieel te zijn moet u vooruit kijken. We stellen hiervoor de juiste tool ter beschikking: de eSignature.

Eenvoudig, snel, online

Dien ‘s morgens een aanvraag in en sluit het leasing- of huurcontract tegen de middag af. Hoe is dit zo snel mogelijk? Online met eSignature!

De digitale handtekening

Bespaar tijd voor uw klanten en uzelf. We hebben eSignature exact aangepast aan uw processen en behoeften. Bekijk onze video om te weten te komen wat de tool is en wat hij kan doen.

Voordelen voor u en uw klanten

Zowel u als uw klanten halen voordeel uit eSignature Hier alle voordelen in een oogopslag.

Universeel

Onderteken gewoon via een PC, laptop of smartphone.

Flexibel

Overal mogelijk met internetverbinding.

Snel

Het GRENKE-contract is met slechts enkele kliks ondertekend.

Universeel

Onderteken gewoon via een PC, laptop of smartphone.

Flexibel

Overal mogelijk met internetverbinding.

Snel

Het GRENKE-contract is met slechts enkele kliks ondertekend.

Digitaal is gelijk aan flexibel met eSignature

De functies van eSignature geven u nog meer flexibiliteit bij het ondertekenen van documenten.

De eigenschappen

Heeft uw klant twee beslissers? Laat ze dan beide tekenen - met de gedeelde handtekening. Uw klanten kunnen de leveringsbevestiging van de goederen van het leasing- of huurcontract ook online tekenen - op een ander moment dan wanneer het contract wordt ondertekend. Probeer het uit en geniet van nog meer flexibiliteit.

Hoe eSignature werkt

Selecteer het klantverzoek dat door GRENKE is goedgekeurd in het partnerportaal en klik op ‘Nu ondertekenen’.

Geef de contactgegevens van de klant hier in. U kunt dan een eSignature aanvragen.

Zodra de klant digitaal heeft ondertekend, moet u het contract opnieuw tekenen om identificatieredenen - en dat is het.

Selecteer het klantverzoek dat door GRENKE is goedgekeurd in het partnerportaal en klik op ‘Nu ondertekenen’.

Geef de contactgegevens van de klant hier in. U kunt dan een eSignature aanvragen.

Zodra de klant digitaal heeft ondertekend, moet u het contract opnieuw tekenen om identificatieredenen - en dat is het.