Bel ons

Neem contact met ons op via

+32 2 333 5050

Ma - vr 8.30 u - 17.30 u

Wij zijn echte beheerders.

Hier worden de cijfers geschreven, net zoals persoonlijke succesverhalen.

Administratie & financiën is de ruggengraat van ons bedrijf. Werknemers werken hier op interdisciplinaire, projectgerichte en minutieuze wijze. Uiteindelijk is het beheren van geld een grote verantwoordelijkheid - en er zijn heel wat mogelijkheden voor ontwikkeling. Is dit net de uitdaging waarnaar u op zoek bent? Laten we dan samen groeien.

Onze klanten zijn ondernemers. En wij leven op dezelfde manier als hen.

Dit is precies de ingesteldheid die we ook willen zijn bij onze werknemers in administratie & financiën. We zijn op zoek naar werknemers voor ons team die succes mogelijk willen maken en met ons en ons bedrijf willen groeien.

"Ik ben ook een diplomaat - voor interne en externe zaken."

// ZVONIMIR SIMUNDIC, International Business Desk Officer

Uitzonderlijke internationale relaties

‘Sinds ik bij GRENKE kwam werken in 2006 nadat ik mijn studies in bedrijfsadministratie had afgerond, heb ik een geweldig netwerk opgebouwd - niet alleen intern, maar over de hele wereld.  Ik heb een jaar in ons filiaal in Oslo gewerkt en mij vervolgens internationaal gewaagd. Deze uitstekende contacten zijn een grote hulp als ik snel oplossingen moet vinden voor complexe uitdagingen die ik dagelijks aanga bij grensoverschrijdend werk. Mijn lijnmanagers hebben vertrouwen in mijn capaciteiten, ik ben verantwoordelijk voor de coördinatie bij de opening van nieuwe filialen in het buitenland. Misschien vraag je je wel af of dat stresserend is? In geen geval! Voor mij bestaat er niets ergers dan een trage werkdag.’

Een gemeenschappelijke eigenschap die vele van onze werknemers delen is ondernemerschap

Ondernemerschap is onderdeel van onze bedrijfscultuur - daarom zijn we op zoek naar werknemers die op dezelfde manier als wij denken. Mensen die niet gewoon op zoek zijn naar een baan, maar die actief betrokken zijn in ons bedrijf. Zodat we samen kunnen groeien, op persoonlijk en professioneel vlak.

Administratie & financiën bij GRENKE

Internationaal en interdisciplinair met heel wat ruimte voor actieve betrokkenheid - dat is in een notendop een toepasselijke beschrijving van de cultuur binnen onze administratie & financiën om bedrijfssucces te bevorderen.

Met een uitstekende naam en spannend

Administratie & financiën werkt als geheel voor alle bedrijfssectoren van GRENKE - waaronder voor leasing. Ons portfolio aan functieprofielen is al even en breed en gaat van HR en boekhouding over risico- en kwaliteitsbeheer tot de juridische afdeling en productbeheer. En in welke functie en op welk ervaringsniveau u ook start, u kunt zich aan spannende taken verwachten.

Wat maakt werken bij GRENKE zo speciaal

U hebt de juiste omgeving nodig als u uw vaardigheden wilt ontwikkelen. Hoe kunt u anders tonen tot wat u in staat bent? GRENKE kan u arbeidsomstandigheden bieden die werken voor u.

Om bedrijfssucces te bevorderen dringen we aan op interdisciplinair teamwerk over verschillende afdelingen heen.

We blijven niet hangen bij vaste denkpatronen als het om oplossingen gaat. En binnen onze teams hebben we geen ouderwetse, strikte hiërarchie.

We geloven sterk in individuele verantwoordelijkheid en autonoom werken. Tenslotte kan je enkel als een ondernemer denken als je hiertoe de vrijheid krijgt.

Uw persoonlijke ontwikkeling verderzetten en ons bedrijfssucces samen verder verhogen is onderdeel en doel van onze bedrijfscultuur.

Om bedrijfssucces te bevorderen dringen we aan op interdisciplinair teamwerk over verschillende afdelingen heen.

We blijven niet hangen bij vaste denkpatronen als het om oplossingen gaat. En binnen onze teams hebben we geen ouderwetse, strikte hiërarchie.

We geloven sterk in individuele verantwoordelijkheid en autonoom werken. Tenslotte kan je enkel als een ondernemer denken als je hiertoe de vrijheid krijgt.

Uw persoonlijke ontwikkeling verderzetten en ons bedrijfssucces samen verder verhogen is onderdeel en doel van onze bedrijfscultuur.

Hebben we uw interesse gewekt?

Bent u op zoek naar een omgeving die u helpt zich te ontwikkelen? Indien wel, bent u naar de juiste plaats gekomen. Neem een kijkje bij onze vacatures en vind de functie die het best bij u past.

Wat wilt u nog weten? We zijn hier om u te helpen.

Meer weten over werken bij GRENKE?  Neem dan gewoon contact op met ons HR-talentwervingsteam of stuur ons een bericht via het contactformulier.

HR Belgium

 
Telefoon: +32 333 50 50

Meer over ons

De GRENKE Group

Onze oplossingen helpen klanten over de hele wereld om hun bedrijf te laten groeien op exact de wijze die zij kiezen. Wij zorgen voor financiële speelruimte waar dat nodig is en maken het voor hen mogelijk om markten en klanten met nieuwe ideeën te bestormen. Klik op de link voor meer informatie.

Evenementen

Als succesvol bedrijf zijn we altijd op zoek naar stagairs die samen met ons willen groeien. U kunt ons persoonlijk ontmoeten op verschillende beroeps- en carrièrebeurzen. Klik op de link voor de volgende geplande evenementen.